Luxus 28/3*

Red dressyr i paddocken. Sjukt mysigt väder ute alltså! :)
Det gick jätte bra. Jobbade inte på något speciellt utan bara att mjuka upp honom och rida genom honom ordentligt i båda varven. Inez var med en liten stund och fotade :)
Red i ca 40 min.
Efter det red jag Jessicas(min storasyster) häst Undercover en stund. Det gick superbra det med!
dagens outfit: röda lindor, blåa lamicell skydd, blått exklusiv schabrak, agria ländtäcke, röda mountain horse ridbyxor med guldsömmar, guld/silvrigt swarovski pannband :) röd-marin.guld


pannbandet <3




haha lindorna gick upp så vi tog av dom :)






jag älskar dig underbara ponny <3



Kommentarer
Postat av: emeliepemoile

hihi, gulligtguulligt emilia :D

2011-03-29 @ 22:25:31

Hej! Vad kul att du kommenterar :) Förresten, jag tror faktiskt inte att dina föräldrar döpte dig till "anonym" så skriv gärna vad du heter!
Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0