Om jag ska...

Om jag ska anmäla mig till CR i Kinda och Sveland Cup, vilken outfit ska jag ta?? Det är 2 i Kinda och 1 i Sveland Cup, om det inte är förklass. Okej, vi säger att det är 4 starter totalt. Vilka outfits tycker ni jag ska köra på?



Haha, jag fick liksom damp sen.. Pallade inte göra mer då jag inte hittade alla grejerna. Men jag har i alla fall dessa också:

ROSA: Sporremmar, blingbling på sporren, tyglar, luva, scharbak, spö
LJUSBLÅ: Sporremmar, tyglar, luva, schabrak, spö, lindor
MARIN, VIT, RÖD: Schabrak, kavaj, benskydd, spö, luva
RÖD MED MARINA DETALJER: Kavaj, schabrak, benskydd, luva, spö
MARIN, SILVER: Schabrak, benskydd, spö, boots, pannband
SVERIGE: Schabrak, spö, lindor
GRÅBRUN: Schabrak, lindor

Vilken tror ni passar Bruttan bäst?? :)


Kommentarer

Hej! Vad kul att du kommenterar :) Förresten, jag tror faktiskt inte att dina föräldrar döpte dig till "anonym" så skriv gärna vad du heter!
Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0