tävlingen

Var ju på tävling i Mantorp idag.
Här får ni resultaten :)
LB:
Han var pigg på framhoppningen men på banan blev han ganska seg.
Det kändes jätte slängigt och så men vi var felfria och kom inte 1a, eller 2a, eller 3a, eller 4a, men vi kom 5:a wihooou! :d
LA:
Han var pigg på framhoppningen och faktiskt pigg på banan.
Den här gången kändes det mycket bättre.
Det var en tidshoppning och jag fick 1 tidsfel, annars inga mer fel.
Kom 10a av 9 placerade .. men mitt mål var att komma runt en bra runda utan några stopp
eller rivningar och det fick jag :)
Bilderna :


LB


LB










LA


LA



Kommentarer
Postat av: NellieB

Grattis till två bra rundor <3<3<3

2011-03-27 @ 20:35:52
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/
Postat av: Emeliepemelie

grattis!

ser super fint ut :D<3

2011-03-27 @ 21:29:01
Postat av: Kim

Mängder med grattis från fam gromer. ni är ju grymma!

2011-03-29 @ 15:11:43

Hej! Vad kul att du kommenterar :) Förresten, jag tror faktiskt inte att dina föräldrar döpte dig till "anonym" så skriv gärna vad du heter!
Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0