Brunette 13/4

Markarbete i paddocken blev det idag :)

Red med 3 travbommar vid M och 3 vid F. Mellan dom hade jag tvp koner som jag skulle göra halt emellan. Ibland tog jag även ett varv på stora mittvolten. Det gick bra, men Bruttan ville inte stå still. Repeterade samma sak fast i galopp. Gick bra även där.

Red lite dressyr på slutet och gjorde henne mjuk. Avslutade med att trava i låg form med mycket böjning på serpentinerna. Hon var lite snabb och ville springa iväg så det gick väl sådär. I helhet var hon ganska fin.

Tagga 2 90-klasser i Vreta imorgon! Film kommer förhoppningsvis! :D






De 2 övre är L:C(80cm) i Söderköping. 6 placerad  :DDDDD<33333

Kommentarer

Hej! Vad kul att du kommenterar :) Förresten, jag tror faktiskt inte att dina föräldrar döpte dig till "anonym" så skriv gärna vad du heter!
Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0