Lite av varje

Så bra vi uppdaterar!? Men måste göra läxor, rida ponnys oså. Så det får vänta. Först skola, sen ponnys och sen dator/blogg.

Förresten ska jag på Clear round/träningshoppning på Vreta. Ska hoppa 90+90. Nästa clear round om det blir någon blir 90+100.

Mina annars anmälda tävlingar är 22/4, L:D/70cm & L:C/80cm i Tollstad. Första är Clear Round och L:C är Avantia Fritid Cup. L:D hoppar jag som förklass eftersom det bara fanns det. Sen är det 30/4 i Skogslotten, L:C/80cm & L:B/90cm. L:C är andra kvalet till Avantia Fritid Cup och L:B är en vanlig A:0+A:0.

Kommentarer

Hej! Vad kul att du kommenterar :) Förresten, jag tror faktiskt inte att dina föräldrar döpte dig till "anonym" så skriv gärna vad du heter!
Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0