13 sanningar ni inte visste!

*Brunette och jag har tränat terräng för Lars-Erik Gällerdahl. Och Bruttan tveka inte en enda gång och hoppade som en gud! Jag ville tävla fälttävlan med henne efter det :)

* Jag vill tävla fälttävlan :D

*Jag är sjukt missnöjd över min sits x)

*Jag är sockerberoende..

*Emilia och Fedde och jag, Malin, Moa och Lovis typ hatade varandra i 6:an. Och nu är vi bästisar<3 TAGGA BODA BORG CHEYOR!<3

*När Bruttan är som värst/jobbigast vill jag faktiskt sälja henne. Men jag ska försöka få henne att lyssna, lita på mig och inte vara så jävla bitchig hela tiden !!!!!!!!!

*Jag hatar min sadel!(Eller det visste ni redan?)

*Jag är fortfarande förbannad på Lars-Erik Gällerdahl för att vi fick hoppa ett par hinder och skritta genom vattnet medan dom andra grupperna fick köra bana, galoppera genom vattnet och hoppa upp från det osv.

*Jag har mer vänner i hästvärlden än i verkligenheten xD

*Jag hatar fortfarande min sadel!!!!!!

*Jag ville inte ha Bruttan när mamma satt och kollade på henne. Men.. Man kan väl ångra sig?? ;)

*Bruttan har hoppvila en månad, för det känns inte som hon har roligt längre :(

*Jag hatar min sadel :)


Kommentarer
Postat av: kajsa♥

jättefin blogg du har!

hästen är jättesöt :)

kolla gärna in min blogg

www.kajsastiinah.blogg.se ;)

2011-02-11 @ 21:57:35
URL: http://kajsastiinah.blogg.se/
Postat av: josefine

Hejsan du :)

Skulle du vilja tjäna pengar på din blogg eller på allt du gör på internet? :) Bli då medlem här http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=25233

Du tjänar pengar genom varvningar och klick! Jag har redan tjänat 2000 kr på bara några dagar, så det är inte alls så svårt :)

Lycka till! :)

2011-02-11 @ 22:07:56
URL: http://www.nattstad.se/jussie

Hej! Vad kul att du kommenterar :) Förresten, jag tror faktiskt inte att dina föräldrar döpte dig till "anonym" så skriv gärna vad du heter!
Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0