14 år

Fyllde ju 14 år idag!
Fikade med familjen först sen spelade vi bowling och åt sushi :)

Detta fick jag:

*Adobe photoshop elements 9

*Soft up stigbyglar

*Hårinpackning, ansiktsmask och body butter

* Svart väst

* En tröja

* Pengar

* Hörlurar till mobilen

* Bok

* Ringar

* Mascara

Tänk på att jag har 4 syskon och många i släkten så allt är inte från mamma och pappa.

Här kommer bilder på lite av det jag fick


Photoshop, ringar, hörlurar, maskara, ansiktsmask & hårinpackning


svart väst, den är myyycket snyggare på.


Soft up stigbyglar, Svart - vanilj



Kommentarer
Postat av: Emeliepemelie

grattis igen :D

snygga saker det där!<3

2011-03-01 @ 15:06:20

Hej! Vad kul att du kommenterar :) Förresten, jag tror faktiskt inte att dina föräldrar döpte dig till "anonym" så skriv gärna vad du heter!
Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0