första inlägget!

Första inlägget nurå!:)
Känner mig lite nervös över hur det här med bloggandet kommer gå eftersom jag inte riktigt fattar allt här, haha!
men som tur är har jag ju inez som säkert kan hjälpa mig med det mesta. :)
tänkte iaf presentera mig lite, :)
Jag är en tjej på 13 år som heter emilia stern haha :)
Jag går i samma klass som Inez och vi är väldigt bra kompisar.
Min maxade c-ponny heter Luxus och han är lika gammal som jag.
Han har vinster och placeringar i L:a men har startat Msv b i hoppning.
Luxus och jag har än sålänge startat regional L:b+5 men målet är som inez att starta L:a i sommar med:)
Så nu vet ni lite om mig och det får räcka för ikväll!

Godnatt sötnosar !


Kommentarer

Hej! Vad kul att du kommenterar :) Förresten, jag tror faktiskt inte att dina föräldrar döpte dig till "anonym" så skriv gärna vad du heter!
Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0