hemma!

Hejsan allihopa!

Efter skolan idag så åkte vi in till stan för älskade bästis federica fyllde 14 idag så vi åkte in till stan så hon fick en sminkning av malins mamma på the body shop, sen fick hon välja lite roliga grejer därifrån :)

Nu kom jag hem för en stund sen och gick ut till stallet direkt och fixa till min lilla polle.
Men nu är jag inne igen och ska äta nåt gott snart :)

På torsdag har jag hoppträning förresten så om jag kommer ihåg får mamma ta med sig filmkameran så hon kan filma oss när vi hoppar kanske! :D

Hörs senare!!




Kommentarer

Hej! Vad kul att du kommenterar :) Förresten, jag tror faktiskt inte att dina föräldrar döpte dig till "anonym" så skriv gärna vad du heter!
Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0