hoppträningen..

.. gick jättebra!! :)
Eftersom jag nu jobbat med att han inte får hänga sig i tygeln så var han jätte fin och gjorde inte det över huvud taget!! Kunde jobba honom i form och så utan att han blev hängig så det var bra.
På hoppträningen körde vi mest lite ''gympa'' och hoppade fyra hinder på rad med ett galloppsprång mellan.
Sen tränade vi lite på ett räcke och en oxer med 6 galloppsprång mellan men vi tränade också på att korta galloppen och körde på 7 galloppsprång.
Mamma var ju tvungen att åka och hämta jessica (min storasyster) som skulle träna gruppen efter så jennifer fick filma lite ist men filmen kommer imorn ist! :)

puss och kraam




haha hittade en bild på mig från när jag var brudnäbb för några år sen..
tyvärr har jag lyckats måla på den och sparat när jag var liten asså :)

Kommentarer

Hej! Vad kul att du kommenterar :) Förresten, jag tror faktiskt inte att dina föräldrar döpte dig till "anonym" så skriv gärna vad du heter!
Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0