Hur en bra blogg ska vara

*En bra blogg ska inte inhålla stavfel och den ska ha punkt, frågetecken osv.

ex. hej jag va o tävla bruttan ida. ja hoppa lc o lb. vi vann båda klasserna (AHHAHAHAHAHHAHAHAHAH jag äger p.s detta ingår inte i exemplet^^) så jag fick typ grimor osånt. men ja skrivär mer imon. hejdå.

Hur intressant lät det från skala 1-10??
Men om vi tar det såhär då: Hejhej bloggen. Idag var jag och tävlade Bruttan. Jag hoppade LC och LB. Hon var SUPERDUKTIG och vi vann BÅDA klasserna :D Så jag fick *Massa text om hur hon var osv* Men jag ska ladda upp filmerna nu, så vi hörs mer sen. Hejdå!

*Mycket bilder. Även om bilder är 2 år gammal och du tycker du sitter som en kråka eller en bild du visat förut så är det alltid uppskattande med bilder i inlägg. Men det är ju klart, rykande färska bilder är ju som grädde på moset för ett inlägg ;)


Jag och Sörgårns Adora sep-09. Nollade båda klasserna :D

*Hiss och Diss, outfits, utrustning kommer ALLTID dyka upp någon gång i en hästblogg. Jag älskar att se utrustning på andras bloggar så jag vill inte vara sämre utan delar av mina åsikter, outfits m.m

*Bloggtorka!? Ha en frågestund, vlogga, hiss och diss. Tänk efter så kommer idérna snart. Kolla runt på andras bloggar och leta efter inspiration. INSPIRATION menas med att man inte kopierar. Det blir du själv som blir lidande till slut.

*Uppdatera ofta, men typ inte "Hej jag har kommit hem från skolan nu ska jag äta hejdå!"  20 min senare "hej nu ska jag"..  osvosv. utan ta dig tid och gör ordentliga inlägg. Det uppskattas mer.

*Filmer och vloggar är nästan ett måste. Läsare älskar filmer :D(iaf jag :))

*Om du inte har tid att blogga en dag, gör tidsinställda inlägg :)

Detta är vad JAG tycker en blogg ska innehålla :D



Kommentarer

Hej! Vad kul att du kommenterar :) Förresten, jag tror faktiskt inte att dina föräldrar döpte dig till "anonym" så skriv gärna vad du heter!
Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0