Jaa..?

Imorgon bär det av antingen till Emilia eller Sharpman. Eller båda :) Ska hälsa på Emelie som flyttar in med sin nya d-ponny Corall :D Ska rida och städa rummet också.

Söndag-Tisdag är det chill, någon som vill hitta på något??

På onsdag ska Emilia klippa sig först och sen åker vi till henne, gör lite stuffs där. Sen drar vi hem till mig. Jag vet inte om Fedde, Malin och Moa ska vara med oss på dagen?? Men på kvällen sover Fedde och Emilia hemma hos mig för på torsdag åker jag, Emilia, Malin, Fedde, Moa och Lovis till BODA BORG!<3 Ska vara där i 10 timmar, så alla är 7kt taggade. Men Lovis har kke åkt på lunginflammation så vi har Theo som reserv :) Han blev den utvalde av Malin x) Men vi hoppas såklart att Lovis blir frisk<3 Krya gullet<333

Fredag är det chill, men måste lägga mig tidigt för då drar jag till G Ö T E B O R G och går på G Ö T E B O R G H O R S E S H O W :DDDDDD

Är det lör-sön. Sen är det skola med ca 3 prov D: Det var nog allt, cha cha allah swönostaar ;**<333


En bild när Fedde hade kul i London.. *host*

Dessutom kallar brorsan mig för sparris.. om det är bra eller dåligt vet jag inte..

 




Kommentarer

Hej! Vad kul att du kommenterar :) Förresten, jag tror faktiskt inte att dina föräldrar döpte dig till "anonym" så skriv gärna vad du heter!
Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0