Luxus 15/2

Red i ridhuset idag ovh Luxus var såhääääääär fin!
Han var jätte lätt i munnen och reagerade på minsta lilla och ah han var underbar.
Enda tills det kom in en häst som var helt galen och hoppade till och skena runt och så och Luxus blev lite spänd men det gick väl trodde jag, sen galloperade jag förbi den hästen och den börja hoppa runt så Luxus blev rädd och skena runt så efter det kunde jag inte rida.
Han kunde inte gå nära hästen utan att skena och men höll jag mig ifrån den gick det bra i skritt och trav men när jag gallopera så kunde han inte slappna av utan var väldigt stissig och så.

Men vi åker nog till ridhuset imorn med så får vi hoppas att han blir lugnare då :)




Några bilder på min förra ponny Bullen <3




Kommentarer

Hej! Vad kul att du kommenterar :) Förresten, jag tror faktiskt inte att dina föräldrar döpte dig till "anonym" så skriv gärna vad du heter!
Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0