Luxus 17/2

Först skrittade och travade jag lite i paddocken, det gick helt okej!
Sedan gick jag ut på fältet och började med att låta honom gallopera ut lite så jag red i lätt sits på raksträckor.
Sedan kortade jag upp honom på en stor volt och började försiktigt plocka lite så att han inte skulle ta upp huvudet och börja studsa på stället och så och det gick jätte bra i vänster varv.
I höger varv ville han inte riktigt först men sedan gav han upp och gick ganska fint så jag är nöjd idag!
Red i ca 1h :)


innan ridpasset



haha lite suddig bild men han fick så glansig man på bilden :)


Kommentarer

Hej! Vad kul att du kommenterar :) Förresten, jag tror faktiskt inte att dina föräldrar döpte dig till "anonym" så skriv gärna vad du heter!
Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0