Luxus 27/2

Idag hoppade vi i ridhuset.
I början var han lite studsig och jag hittade ingen ''rytm''.
Men sedan när vi började komma igång så blev det bättre så det gick faktiskt bra.
Vi började med att hoppa ett lågt hinder på en volt.
Sedan jobbade vi med en linje och kortade och längde galoppsprången så att vi kunde rida på 4&5 galoppsprång.
I slutet hoppade vi en liten bana och det gick jätte bra förutom att jag red lite sådär men Luxus var duktig! :)



förlåt för dålig uppdatering men jag har haft fullt upp hemma och inez är på gbg horse show..
Förresten fyller jag 14 imorn :D




Kommentarer
Postat av: Emeliepemelie

ni var jättefins, som alltid :D

dock gick det inte alltid lika bra för mig, haha

2011-02-27 @ 19:33:32

Hej! Vad kul att du kommenterar :) Förresten, jag tror faktiskt inte att dina föräldrar döpte dig till "anonym" så skriv gärna vad du heter!
Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0