Luxus 6/2

Red dressyr i ridhuset.
Eftersom han vilat hela veckan trodde jag ju inte att det skulle gå så bra men det gick faktiskt bättre än jag trodde!
I början var han ganska stel och hängde sog mycket i tyglarna men jag nästan släppte tyglarna och jobbade bara med skänklarna. Så att han trampar under sig och inte hänger sig i tyglarna.
Sen i slutet av passet så började jag plocka upp honom mer och mer men samtidigt inte hålla nåt i tyglarna och han gick förvånansvärt bra :)

Nu ska jag äta varma mackor och se på wallander så vi hörs imorn!:)

puuuuss


Kommentarer

Hej! Vad kul att du kommenterar :) Förresten, jag tror faktiskt inte att dina föräldrar döpte dig till "anonym" så skriv gärna vad du heter!
Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0