Okej.. HEJ!!

Bloggen är ju somsagt fortfarande under uppbyggnad men jag är så HIMLA sugen på att blogga just nu ;D

Emilia är sjuk(?), eller har varit så jag vet inte när hon kommer blogga. Hon har heller inte skickat några bilder till mig än. Aja, hon förtjänar i alla fall ett Krya!

Idag har jag varit och hopptränat med Nina. Vi hoppade en serie med först ett litet kryss, ett galoppsprång, räcke, två galoppsprång och ett räcke till. Bruttan hoppade jättefint men var ganska seg. Hon är ju liiiiiite speciell. Hon kan bara sakta av och vägra gå. Hon lyssnar inte så bra på skänkel, röst eller spö. Det MÅSTE tränas bort!

Men bortsett från det gick det finfint! :D

Film kommer senare när pappa, bror och syster är på hockey.

Det blir grymt med uppdatering ikväll :D

Brunette






Kommentarer

Hej! Vad kul att du kommenterar :) Förresten, jag tror faktiskt inte att dina föräldrar döpte dig till "anonym" så skriv gärna vad du heter!
Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0