Svar på tal



Joo, det är såhär. Både jag och en till tjej är rörande överens och att denna sadeln känns.. helt enkelt inte bra! Man skumpar i den. Joo det kan vara hästen men jag skumpar ju liksom inte i dressyrsadeln.. Skänklarna lever ett eget liv, man får inget stöd. Dessutom är själva sitsen så lång så om man sitter ner(eller försöker) så ser det ut som att man sitter JÄTTELÅNGT fram! Asså, jag vet inte om den är skön direkt. Den är ganska hård att sitta i.

Kom ihåg att detta är MIN åsikt, så jag säger inte att ingen får något stöd eller att alla skumpar.


 


Kommentarer
Postat av: Cassii

Jaha, okej :)



Jag har aldrig ridit i den sadeln, den såg bara skön ut när någon sitter i den ;) <3

2011-02-21 @ 16:34:27
URL: http://hoppnisssarna.blogg.se/

Hej! Vad kul att du kommenterar :) Förresten, jag tror faktiskt inte att dina föräldrar döpte dig till "anonym" så skriv gärna vad du heter!
Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0