Today --> Sharpman

Jag var på sharpman, kollade på en JW-väst som inte fanns i rätt storlek och färg. Kollade även på JW-schabrak och funderar starkt på ett rött sammet :) Fanns en massa fina. Provade även tretorn, och dom satt som en smäck! Okej.. inte riktigt, men jag kunde ha dom, så det kanske blir ett par i framtiden. Provade även tretorn falsterbo! DOM ÄR DOM SKÖNASTE OCH MJUKASTE STÖVLARNA JAG NÅGONSIN HAFT PÅ MIN FOT!! Herregud, älskar dom! Synd att dom är så fula.. xd

Men köpte iaf lite hästgodis, puts och svamp :) PÅ LÖRDAG DRAR JAG TILL HORSE SHOW SUCKERS! Nicholai och Bilbo ser jag på GP-ponnyn, jag älskar den ponnyn!! Sjukt fin!!




Kommentarer

Hej! Vad kul att du kommenterar :) Förresten, jag tror faktiskt inte att dina föräldrar döpte dig till "anonym" så skriv gärna vad du heter!
Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0