Luxus 19/3

Klippte Luxus igår på kvällen, eller jag klippte allt förutom ben och huvud, så jessica hjälpte mig med det i morse.
Sedan gick jag ut och red i paddocken och han var lite galen haha!
Han var jätte pigg för att han var klippt + att snön rasade ner från taken så han blev livrädd hela tiden.
I början gick det inte så bra då han skulle göra tvärtemot vad jag ville, men i slutet gick det lite bättre.
Haha först skulle jag göra lite galoppombyten, men då vägrade han att göra det så antingen gick han i korsgalopp eller i förvänd galopp. Sen när jag skulle rida i förvänd galopp så bytte han. :)
Red i ca 45 min sen skrittade jag av ner till ån och tillbaka så red i kke 1h sammanlagt.
Idag gick det sådär.

Sen hämtade Inez upp mig så vi åkte till henne och red galopp program på Bruttan, HAHAHAH jag kan säga att det såg förj*vligt ut när jag red, hade mjukisbyxor, reflex vantar, ingen tofs i håret och en hjälm i typ 7 strl för stort. HAHA!

Nu sitter inez och jag här och dampar som vanligt, vi har gjort typ 38478348290 st filmer när vi dampar loss som kommer imorn trorjja.
Btw, vi köpte godis för 77 kr.... fetton...


OJJJJJJJ vad långt inlägg de blev. :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))




hah suddiga bilder, men det gör inget när de är bilder på finaste luckebäbi <3



Kommentarer

Hej! Vad kul att du kommenterar :) Förresten, jag tror faktiskt inte att dina föräldrar döpte dig till "anonym" så skriv gärna vad du heter!
Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0