sjuk..

Vaknade med migrän idag. I sexan hade jag det jätte mycket men nu har det gått ner mycket, har nästan aldrig det längre som tur är. Dock var det vääldigt jobbigt att ha det när man inte haft det på länge, jag hade nästan glömt bort hur ont det gör. Var hemma från skolan och vilat så nu har det gått över så ska ut och rida nu.
Det blåser ju inprincip storm ute så vi får se hur det går.. Han kommer vara livrädd för allt men det hindrar inte mig från att rida för jag ska ju tävla på lööördag :D
Det blir så att inez sover här på fredag och hjälper mig med att fixa allt och så sen följer hon med på tävlingen :)

Imorgon har vi studiedag så om det inte blåser så här mycket blir det nog att rida ut med inez och de som vill i stallet. Sen kanske mamma och jag (om hon hinner) åka till sharpman och byta luvan som var för liten + handla lite andra grejor.

pusshej


         


Kommentarer

Hej! Vad kul att du kommenterar :) Förresten, jag tror faktiskt inte att dina föräldrar döpte dig till "anonym" så skriv gärna vad du heter!
Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0