Allt sket sig!

Tävlingssäsongen sket sig! Först Grönt kort som jag skulle ha tagit förra året 1 gång! Nu vart det 5 gånger 5 timmar varje gång. Det skulle ha börjat det 21 Januari. Okej, right. Då hinner jag väl till säsongen börjar? Skjuta upp en vecka? Okej, hinner nog i alla fall. Börjar den 13/3! Omprovet gör jag den 2/4. Grönt kortet tar kanske 1 vecka att lösa in. 9/4. Lösa licens. Grönt kortet har inte kommit in än, vilket innebär att jag inte ens har löst licens än! Fine, det kan jag vänta med, kan ju liksom ändå träna så jag kan börja på L:C & L:B.

Bruttan får en tappsko. Märks inget på henne och hovslagaren kommer och sätter på nya skor. Brunette blir sömstucken och halt/öm. Måste vila i ca 3-4 dagar. Jag hade ju tänkt starta L:A innan sommaren.. Det sket sig.. Allt sket sig..

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, hoppas det ordnar sig :(<3

2011-04-07 @ 14:59:16
Postat av: Anonym

åh, hoppas det ordnar sig :(<3

2011-04-07 @ 15:00:09

Hej! Vad kul att du kommenterar :) Förresten, jag tror faktiskt inte att dina föräldrar döpte dig till "anonym" så skriv gärna vad du heter!
Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0