Brunette 5/4

Red markarbete/dressyr i paddocken. Först skrittade jag fram henne och jobbade lite i skritt i ca 15 minuter. Sen skulle jag galoppera igång henne direkt, men hon var seg så det gick inte på typ 10 minuter x) Men sen gick det också då var hon duktig. Red lite upphöjda bommar precis som Emilia gjorde igår. Bom - Studs till upphöjd bom - Galoppsprång - Upphöjd bom. Hon var duktig och hon kom fel bara ca 3 gånger.

Sedan övade jag på att byta galopp över en bom. Det gick sådär. Hon bytte galopp 1 gång, annars bytte hon mest bara med frambenen. Men jag nöjde mig med det. Sedan övade jag på att göra halt efter bommen. Det gick bra. Hoppade även en hinder 2 gånger, 1 i galopp. Gick sådär att göra halt efter. Kom i trav nästa gång och då gjorde hon halt nästa direkt!

Brunette var jätteduktig idag och jobbade fint när jag jobbade med formen oså. Red i 1 h.


Molly får stå för bilden :)


Kommentarer

Hej! Vad kul att du kommenterar :) Förresten, jag tror faktiskt inte att dina föräldrar döpte dig till "anonym" så skriv gärna vad du heter!
Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0