För små stövlar

Nu har jag snart haft dessa stövlar i ett år. Dom är redan för små men jag växer ju, och det är det dom är problemet. Stövlarna ger absolut inget stöd! Dom är nästan 5cm nedanför knäskålen, vilket är alldeles för litet!

Det är därför jag ska köpa tretorn, för dom har jag tjatat och längtat efter länge! Kollade på De Niro stövlar på Cheval.. Jag har precis övertalat mamma och pappa att köpa ridstövlar för 3000. Då vill dom nog inte köpa några för det dubbla priset. Annars är dom ju så oerhört snygga!

Men tretorn är snyggt det med :)


De 2 böjda sträcken - Mitt knä och min knäskål.
Det raka sträcket - Där stöveln borde vara. Alltså där den ska vara vid knäskålen. Från sidan(Det lilla uppskjutningen eller vad man ska säga) ska den vara ca 2-3 cm över knät.

Detta var i vintras. Nu har dom blivit ännu mer för korta. Någon som är intresserad av att köpa dom?? Strl 37

Kommentarer
Postat av: Christa (Saffier Jet)

Vad vill ni ha för dem? Ifall de är lagom för Sofia så vill hon ha dem ;-).

2011-04-15 @ 18:35:36
Postat av: hanna

tretorn stövlar går sönder lätt , spec i sulan

2011-04-16 @ 11:05:18
Postat av: Christa (Saffier Jet)

Ja, Sofia kan troligen ha 37. De flesta av hennes skor är i 36 just nu. Det beror även på längden (höjden?) på stövelskaften förstås och vidden på skaften. Men prova vill hon gärna ;-)



Skicka mail så får ni telefonnummer ifall ni inte har det redan.



Christa

2011-04-16 @ 14:51:13
URL: http://123minsida.se/Sangrud
Postat av: Karro

Hej vad vill du ha för stövlarna? Jättefina! :) Tretorn är ju jättebra, har sånna själv ;)

2011-05-13 @ 21:10:01

Hej! Vad kul att du kommenterar :) Förresten, jag tror faktiskt inte att dina föräldrar döpte dig till "anonym" så skriv gärna vad du heter!
Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0