Luxus 5/4

Självklart hade ju Luxus trampat av sig en framsko när vi tog in han, så han fick bara skrittas litegrann idag, vill inte riskera något och hovslagaren kommer ändå  och ska sko alla hästar torsdag morgon. Eftersom jag skulle rida Undercover idag med så skrittade Jennifer Luxus medan jag red UC.
Det gick jätte bra, UC har lite stötig galopp eller vad man ska säga, lite ojämn typ så det är ganska svårt att hitta takten och sitta ner i galoppen och så men det gick mycket bättre idag, nu när jag har ridit honom några gånger har jag börjat slappna av mer så då är det lättare att sitta ner och följa med utan att vara stel som en pinne. Jag gjorde mycket galopp ombyten och så travade jag över bommar. Gick jätte bra!

Blir bara att Luxus får skrittas imorn med, sen är det hoppträning på torsdag. :)



SAKNAR SOMMAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Kommentarer

Hej! Vad kul att du kommenterar :) Förresten, jag tror faktiskt inte att dina föräldrar döpte dig till "anonym" så skriv gärna vad du heter!
Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0