Brunette 12/2

ÅHHH GUD VAD FIN ÄLSKLINGEN VAR IDAG<3

Jag skulle rida i sommarhagen, och på vägen dit var hon hon sjukt lugn. När jag kom till s-hagen så försökte jag trava nära staketet men nänä, där skulle fröken inte gå. Hon var stressad och stack, stod på stället och sparkades och vägrade gå. Så jag gick en bit in istället och då stack hon en gång och galopperade på snedden när jag skulle trava. Så när hon gjorde så fokuserade jag på att sitta lugnt och inte spänna mig. Det funkade för sedan var hon sjukt lugn och lite LAT!!

Men hon var fin och var superduktig<3


















Kommentarer

Hej! Vad kul att du kommenterar :) Förresten, jag tror faktiskt inte att dina föräldrar döpte dig till "anonym" så skriv gärna vad du heter!
Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0