Brunette 20/2

Red i sommarhagen, som vanligt. Värmde upp, hon var sjukt seg. o.O Körde skritt, trav och galopp i form. Efter det körde jag mest galoppintervaller. Gick sjukt bra och det var så kul och härligt :D Mer kan jag väl inte säga, red i ca 40-50 min :)



Dagens outfit(Svart, grå & vit):
Sadel-Trainer(Som förövrigt suger!)
Stigläder-Glen Gordon
Sadelvärmare-Hööks
Pad-Fårskinn
Schabrak-Hööks
Reflextäcke-Hööks
Benskydd-Lamicell Pro
Lindor-MiasRS
Träns-Riders Company
Bett-Äggbett tredelat
Ridbyxor-Hööks(?)
Stövlar-Hööks
Sporrar+Sporrskydd-Hööks
Jacka-Klubbjacka
Väst-Hööks
Hjälm+Öronmuffar-Hööks

Bildbomb kommer snart :)


Kommentarer
Postat av: Cassii

Haha, vad är det för fel på din sadel? Jag tycker den ser skön ut ^^) ♥

2011-02-21 @ 00:04:13
URL: http://hoppnisssarna.blogg.se/

Hej! Vad kul att du kommenterar :) Förresten, jag tror faktiskt inte att dina föräldrar döpte dig till "anonym" så skriv gärna vad du heter!
Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0