Brunette 22/2

Körde galopprogrammet i sommarhagen, dvs skritt dit, galopp 3 min, skritt 1 min osv. Så kör man 6 gånger. Men om man kör det så ska hästen helst vila dagen efter för då bygger den muskler.

I alla fall så gick det bra. Hon saktade av, drog ner huvudet och smygökade ett par gånger, men annars gick det bra. Min skänklar levde som vanligt sitt eget liv -.- Efteråt strechade jag och körde yoga på henne. Har köpt jättemycket godis xD 1 plockpåse och en "färdig" från sharpman och en liten hink från Hööks som jag köpte igår.

Dom hade inte den trimkniven jag ville ha :( Jag tänkte köpa ett schabrak för det var halva priset men det är ju snart GBG HS så jag väntar och ser :) Jag hittade ett jättemysigt skrittäcke! :D Alldeles luddigt inuti!




Kommentarer

Hej! Vad kul att du kommenterar :) Förresten, jag tror faktiskt inte att dina föräldrar döpte dig till "anonym" så skriv gärna vad du heter!
Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0