HISS & DISS

Emilia hissar: Millennium ramses 2 - De niro boot
Dom är så sjuuuukt snygga, hade jag råd skulle jag köpa dom på direkten!! Dom få en feeeeeeeeeeet hiss!





Emilia dissar: Att Sharpman säger att dom har så hiimla stor rea ibland, har typ reklam på radion och hemsidan och så, sen när man kommer dit så är det nästan ingen rea alls. Kanske på några fula schabrak i full storlek eller några benskydd. Vad tycker ni ?
Visst Sharpman är jätte bra har mycket grejer osv men jag tycker att dom snålar lite med rean när dom säger att dom har superstor rea..




Kommentarer

Hej! Vad kul att du kommenterar :) Förresten, jag tror faktiskt inte att dina föräldrar döpte dig till "anonym" så skriv gärna vad du heter!
Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0