Hiss och Diss - Sadlar

Jag ger Trainer's hoppsadel en STOR diss. Man får stolsits i den, skänklarna far fram och tillbaka och man skumpar så in i H******!! Annars ganska snygg men gillar inte mönstret på lädret vid knäna och sitsen. Sitsen blir helt fel och själva sitsgrejen är så lång så det ser ut som man sitter jättelångt fram. Tyvärr är det en sånhär jag har..




Hissen går till Prestige sadeln som ligger bra på många hästar, ser allmänt snygg ut(coola flärphållare) och jag har hört att det är skön. Förövrigt ser det grymt skön ut! Hiss!



(Bilder från hastnet) 


Kommentarer

Hej! Vad kul att du kommenterar :) Förresten, jag tror faktiskt inte att dina föräldrar döpte dig till "anonym" så skriv gärna vad du heter!
Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0