Bädd

Ett inlägg om bädden i hästen box då. Jag vänder inte på hela boxen när jag mockar. Utan tar bara bort bajs. Eller om det är världens kisshög tar jag bort det. Jag har väldigt tjockt lager spån, och har bara spån. Det suger upp så bra, är ljust och ser allmänt trevligt ut. Jag lägger in ungefär 3 balar i månaden.

Jag skulle gärna ha haft halm, men det tar så lång tid att mocka, blir tungt, suger upp dåligt och blir blött. Men det är ju bra ändå för då har dom något att pyssla med och är inte så hungriga.

Vad står era hästar på och varför?




Kommentarer

Hej! Vad kul att du kommenterar :) Förresten, jag tror faktiskt inte att dina föräldrar döpte dig till "anonym" så skriv gärna vad du heter!
Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0