Betyg

Nu har jag fått nästan alla mina betyg på proven jag gjorde förra veckan. Såhär vart resultaten och hur det gick :) Och om ni undrar har vi bara upp till VG. Förutom på matten.

SO, Sjöar, floder, städer, osv i Norden:
70/70 poäng.

Kemi, Syror & Baser:
G+, 50+10/68+33. FATTA 1 POÄNG IFRÅN VG! :(

Matteprov, Tabeller & Diagram:
VG, 34/40. Hade en massa slarvfel som gjort att jag kunnat fått MVG :(

Engelska, Ord, kapitel & grammatik:
VG, 81,5/91. Hon hade med en massa som vi inte hade fått reda att vi skulle öva på så jag fick egentligen 86 ;)

 


Kommentarer

Hej! Vad kul att du kommenterar :) Förresten, jag tror faktiskt inte att dina föräldrar döpte dig till "anonym" så skriv gärna vad du heter!
Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0