BLOPPIS!

Nu tänkte jag ha en liten bloppis på bloggen, så jag kan fylla på med nya saker, för jag inte har plats för allt och för att jag inte kan matcha med det ;/ Jag får se om jag ska sälja några schabrak till också :)

OBS! Allt HÄMTAS då vår familj inte är så bekanta med att köpa/sälja saker på internet.

Maila
[email protected] om du är intresserad av något :)






HELT NYTT TREADSTONE TRÄNS M. REMONTNOSGRIMMA SÅLT
Strl. Ponny
Nypris: 689:-
Mitt pris: 649:-
Använt 1 gång. Nosgrimman är aldrig använd utan bara provad. Ridits med i ridhus så det har inte blivit smutsigt eller något. Mycket mjukt träns med mjuk fodring i nosgrimman, nackstycket och pannbandet. Nosgrimman passar en C-ponny som är ganska slank runt mulen.


Ridstövlar av fakeläder SÅLT
Strl. 31 skaftet är i normal höjd
Nypris: ca 199:-
Mitt pris: 50:-
Putsas innan försäljning!


Plasthjälm från JOFA
Strl. 32
Nypris: 399:-
Mitt pris: 100:-
Lite repig därav priset. Annars mycket skön hjälm!


Ljusblå luddgrimma
Strl. Ponny
Nypris: 149:-
Mitt pris: 50:-
Tvättad så gott det går, lite smutsig vid mulen men det är allt.


Gult/Brunt sammetschabrak SÅLT
Strl. Full
Nypris: ?
Mitt pris: 100:-
Fint skick, bilden gör den dock inte rättvis.


Polluxschabrak med marin/silver passpoal
Strl. Shetland-Ponny
Nypris: Fått av en kompis som beställde från Pollux för länge sen
Mitt pris: 50:-
Väldigt kort schabrak på bredden och långt på längden. Passade Bruttan sådär men hon kan ha Full så det passar nog på små C-ponnyer och nedåt. Om du vill ha tillbaka schabraket Amanda och sälja det själv får du säga till!


Svart luva med guldig passpoal
Strl. Ponny
Nypris: 199:-
Mitt pris: 100:-
Knappt använd och i gott skick. Kan eventuellt bytas mot svart luva med silvrig passpoal, strl ponny.


Marin/Rosa ridbyxor från Everest
Strl. 122/128
Nypris: ?
Mitt pris: 100:-
Väldigt bekväma ridbyxor som jag änvände i ca 2,5 år.(Dock inte dessa, detta är min lillsysters gamla)


Grå ridbyxor
Strl. 130
Nypris: ?
Mitt pris: 50:-
De är i mycket gott skick


Schackrutegrej så det blir schackrutor på rumpan
Nypris: 10:-
Mitt pris: 10:-
Aldrig använd!


Midjeväska(ljusblå) för borstar osv. och mörkbrun delta
Nypris(Midjeväska): ?
Mitt pris: 20:-

Nypris(Delta): 55:-
Mitt pris: 15:-


Reflexväst med häst+musryttare på
Strl. S
Nypris: 20:-
Mitt pris: 10:-


Jodpurs Svarta
Strl. Kan inte se pga all lera(som ska tvättas bort vid intresse) men skulle tro 31-33 tror jag
Nypris: ca 500:-
Mitt pris: 100:-




Rosa/Grått/Silvrigt schabrak med ponny SÅLT
Strl. Cob
Nypris: 100:-
Mitt pris: 50:-
Obs! Tvättas vid intresse! Små fnaser som inte märks vid ridning.


Kommentarer
Postat av: Sara & Emma

Jättefin header :)

2011-03-14 @ 20:10:57
URL: http://fotoryttarnas.blogg.se/
Postat av: NellieB

sv. Du e så go å snäll. Tack <3<3<3

Nä hon ska inte säljas. Mamma sa nej direkt. Å d sa bara, nej vi förstår. Men frågan e jue fri. =D

2011-03-14 @ 21:47:08
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/

Hej! Vad kul att du kommenterar :) Förresten, jag tror faktiskt inte att dina föräldrar döpte dig till "anonym" så skriv gärna vad du heter!
Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0