Brunette 13/3

Red dressyr för Maja i Ullstämma. Bootsen satt bättre denna gången :)

När jag red fram skrittade jag fram i ca 10 min och sen galopp i 5 minuter(2,5 min i varje varv).

Sen fick vi göra skänkelvikningar på långsidan i skritt, trav och galopp och när vi skulle byta varv snett igenom. Bruttan jobbade på superbra och vart jättetrött för hon saktade av och slängde med huvudet. På slutet fick vi rida utan stigbyglar och när vi travade av skulle vi rida lätt. Gud vad ont i benen det gjorde! Men det gick superbra idag och är jättenöjd med henne. Vi red i ca 1 timme.

På tisdag är det hoppträning i Fillinge. Ska träna mycket hoppning nu dom kommande veckorna för den 3/4 ska jag på CR i Kinda RF och hoppa 80-90 cm. Sen den 9/4 ska jag hoppa LB, Sveland Cup i Jönköping :D Så det blir 2 deltävlingar och en zomfinal*stavning*

Hoppas Bruttan orkar med det :O


Bild i repris ;)


Kommentarer

Hej! Vad kul att du kommenterar :) Förresten, jag tror faktiskt inte att dina föräldrar döpte dig till "anonym" så skriv gärna vad du heter!
Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0