Brunette 19/3

Emilia och jag red galopprogram i sommarhagen. Det gick bra! Bruttan var kvick i benen och glad :) 

Nu ska jag faan berätta en sak! När vi red var det någon som stannade med bilen, och så satt det en blond kanske 9-11 åring i och FILMADE/TOG KORT! om du läser detta ska du faan ta bort bilderna/filmen annars polisanmäler jag dig, det ska du för faan ha klart för dig!

SNÄLLA BLOGGLÄSARE! Hittar ni bilder på mig och Bruttan säg vart! Jag har röd JW-väst, rött JW-schabra och röda lindor! :(


Fina du..


Kommentarer
Postat av: emma

herregud, ta det lungt. det var en liten flicka som kanske villa ta kort på en ponny och du blir hysterisk? där förlorade ni en trogen bloggläsare.

2011-03-20 @ 23:47:01

Hej! Vad kul att du kommenterar :) Förresten, jag tror faktiskt inte att dina föräldrar döpte dig till "anonym" så skriv gärna vad du heter!
Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0