Brunette 29/3

Vart lite dressyr och hoppning. Red i chapsen och skänkeln var förvånansvärt stilla och jag satt ner och skumpade inte så mycket. Synd bara att dom är för korta för dom är sååååååååå sköna!

Hoppade inte så mycket, red mest dressyr och kollade mest bara av hoppningen inför söndag. Och det går bara bättre och bättre.

Först jobbade jag typ bara dressyren medan pappa ändrade hindret och sånt. Hon ville komma undan formen lite men hon var duktig! På hoppningen kom hon bara fel 3 gånger.

När jag körde dressyr på slutet var hon jättefin, men jättetrött. Jag körde en ökning i trav snett igenom och jag trodde hon skulle fatta galopp i stället, men GUD vad hon tuffade på och i form också! Min fina lilla ponny, och vi som inte ha tränat dressyr på JÄTTELÄNGE! 
 
Jag red i ca 45-50 minuter

FILM KOMMER SEN! Här är lite bilder printade från filmen :)


90cm är hindret och hon hoppar ju minst 1m!


Jaa, ni ser ju hur fint hon hoppade! ^^


Hmm.. eftergiften är det inget fel på!

Kommentarer

Hej! Vad kul att du kommenterar :) Förresten, jag tror faktiskt inte att dina föräldrar döpte dig till "anonym" så skriv gärna vad du heter!
Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0