dagen..

..har vart bra, det är ju trots allt fredag! Haha men hade spanska prov idag och det gick jätte bra faktiskt!
Hade också ett SO förhör på hela nordens städer, sjöar, hav, träsk, fjordar osv. Lärde mig det mesta i sista minut eftersom jag har lagt all plugg tid på spanskan, men det gick rätt bra. Nu är det bara kemi, engelska och matte proven kvar... -.-
Luxus fick vila idag och imorn ska jag bara jogga lite och så, så att han är igång  till söndag.
Nu ska jag till fedde och vi ska ha tjejkväll med massa film, popcorn och ansiktsinpackning :)
btw, krya inez! Hoppas du blir frisk snart!!!



Kommentarer
Postat av: Emeliepemelie

DUKTIGT EMILIA ;)

hm, jag ska börja kalla dig emila, haha!

2011-03-04 @ 21:14:19

Hej! Vad kul att du kommenterar :) Förresten, jag tror faktiskt inte att dina föräldrar döpte dig till "anonym" så skriv gärna vad du heter!
Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0