de är lööööööördag

yeeeey, blir så glad av lördagar, finns inget som är dåligt med lördagar haha!
Kom nyss hem från fedde som jag nanna hos igår, vi såg på solsidan hela natten :)
Nu ska jag äta lite lunch sen ska jag träffa Emelie i stallet och vi ska rida lite ute, elr jag ska bara jogga lite.
Sen blire fixa allt i stallet tills imorn och ikv sover Emelie här för hon ska med och hjälpa till imorn.

Förlåt för att vi inte har lagt ut bilder på länge, asså jag måste verkligen ta nya, har typ bara från i somras..
Idag ska jag verkligen komma ihåg att ta med kameran ut!!!
Kanske kan få låna mammas systemkamera ? :) Jag ska vara försiktig med den jag lovar! :)

Måste bara säga att nu börjar vårkänslorna komma! Här i Linköping är det sol, +grader och fåglarna kvittrar. WEEEEEEEEEEEEEEEEEI




Kommentarer

Hej! Vad kul att du kommenterar :) Förresten, jag tror faktiskt inte att dina föräldrar döpte dig till "anonym" så skriv gärna vad du heter!
Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0