hemma

Nu är jag äntligen hemma, eller ja vi kom hem vid halv 7 men har inte hunnit blogga innan.
Har egentligen inget att säga kände bara att jag ville blogga lite. Eller jo jag måste bara säga en sak,
Kikade in i stallet när jag kom hem för att titta till pollen lite, saknat honom!
Inte blev det sämra av att han låg ner och vila i boxen, sen när jag kom och sa ''heeeeeej bubben'' med bebisröst så reste han sig och gnäggade lite tyst. :') Bara en sån här sak kan göra mig så himla glad, de kan få mig att gå från deppig till överglad. Älskar min ponni.

Föresten så tog jag fel, tävlingen är inte nu i helgen utan v12, alltså om två veckor nu :)



Kommentarer

Hej! Vad kul att du kommenterar :) Förresten, jag tror faktiskt inte att dina föräldrar döpte dig till "anonym" så skriv gärna vad du heter!
Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0