Herregud!

Förlåt för vår KASSA uppdatering ;( Men har haft fullt upp idag. Först hade vi grönt kort-kurs från 9.30-14.45. Sen skulle jag upp till stallet halv fyra och ta in bebis<3 Hon var skitig så fick fixa benen med vatten. Sen åkte jag iväg på träning 17.00-18.00.

Kom hem 19.30 för jag putsade sadeln, tränset och stövlarna lite snabbt, borstade av transportskydden och rengjorde allt X-tra noga+en massa annan nogrannhet.

Sen skulle jag äta+kolla tävlingar(och planera)+duscha.

Så nu äntligen kan jag blogga ett par inlägg. Sen ska jag kolla igenom Spanska och Matte för prov imorgon.






Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

sv: ja tack för tipset :)

ska definitivt prova!

2011-03-13 @ 21:23:15
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/

Hej! Vad kul att du kommenterar :) Förresten, jag tror faktiskt inte att dina föräldrar döpte dig till "anonym" så skriv gärna vad du heter!
Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0