I Lindvallen

Sitter här i stugan efter en jätte bra dag. Vi har haft soligt hela dagen och bara ett par minus, jätte härligt!
Nu har vi vilat ett tag och så tänkte vi ta pulkan upp i backen en bit och åka men nu såg jag att liftarna går så några backar har kvällsöppet. Bor ju nära backen så kanske ska gå upp och åka några gånger :) Vi har ju bara imorn kvar sen åker vi söndag morgon.

Saknar min ponny och den här veckan blir det mycket ridning för att Luxus & jag ska deb LA :)
Vi får se hur det går men min tränare säger att det kommer funka gallant om jag rider som jag gör på träningarna och höjden har ju inte precis Luxus något problem med. Det är ju som mamma säger: ''det värsta som kan hända är att det går dåligt.'' Nån gång måste ju vara den första så varför inte göra det nu ? :)

internet här är dålig så det går inte ladda upp en bild..

AV INEZ :D : jag hackade Emilias inlägg för att: JAG SKA MED OCH VARA STALLDRÄNG :D:D:D:D WHIIIIIIHUUUUUUUUUUUUU *oseriös*

Kommentarer
Postat av: Emeliepemelie

trevligt emilia :D

Det kommer nog gå jättebra! säg till om du behöver nån hjälp :)<3

2011-03-11 @ 21:47:42

Hej! Vad kul att du kommenterar :) Förresten, jag tror faktiskt inte att dina föräldrar döpte dig till "anonym" så skriv gärna vad du heter!
Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0