Luxus 14/3

Red i paddocken i lite mer än en timme.
Det är fortfarande lite snöhögar kvar i hörnen och lite vattenpölar här och där men det gick o rida iaf.
Han var lite hängig i tygeln så jag jobbade mest på det. Varje gång han hängde sig minsta lilla så gick jag på med skänkeln och höjde handen lite grann, gjorde så ett tag och i slutet gick det mycket bättre. :)
Fast när jag galopperade på kortsidan så kom min storasyster med sin häst runt hörnet, och det var mörkt ute. Så Luxus bara skena iväg och efter det vart han lite studsig men det gick över efter ett tag :)
bild från tävling i somras.



Kommentarer

Hej! Vad kul att du kommenterar :) Förresten, jag tror faktiskt inte att dina föräldrar döpte dig till "anonym" så skriv gärna vad du heter!
Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0