Luxus 15/3

Red i paddocken i ca 50 min.
Både Luxus och jag var trötta idag så det blev en ganska slapp ridtur. Jobbade lite grann på övergångar från skritt-trav, trav-galopp och galopp-skritt och så tvärtom. :) I början lyssnade han inte så bra, speciellt i galoppen då han gärna ville trava några steg innan han fattade galopp från skritt men jag bara bröt av och gjorde det om och om igen och i slutet lyssnade han betydligt mycket bättre! Det här ska jag öva mycket på för det är mycket bättre att inte hela tiden behöva tänka på att övergångarna ser okej ut om ni fattar vad jag menar:)
Sedan skrittade jag av längs hagarna.
bilderna är tagna med en dålig mobilkamera..


inez igår i matsalen, haha så söt!! (tog bilden när jag väntade på inez
att hon skulle äta upp, hon äter långsammare än mig. Hon satt och åt putttttee
små tuggor i typ 20 min efter att vi hade ätit upp-.-



Kommentarer
Postat av: Inez

Men usch och fy och farao! Iaf, jag såg dig när jag åkte till Fillinge! :D Sa ju det! Håller koll på dig..



P.S Du red i höger varv i trav nedsittning :)

2011-03-15 @ 21:41:08
URL: http://teamlb.blogg.se/

Hej! Vad kul att du kommenterar :) Förresten, jag tror faktiskt inte att dina föräldrar döpte dig till "anonym" så skriv gärna vad du heter!
Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0