Luxus 23/3

Alltså idag blåser det mer än igår!? Vad är det här för något?
Skulle ju ha ridit ut idag men det vågade jag mig inte på så jag red i paddocken ist.
Det lönade sig att jag red ett hårt dressyr pass igår, - han var jätte mjuk och fin i båda varven.
Allt gick bra förutom att man höll på att blåsa ur sadeln ett antal gånger haha :)
Red i ca 45 min.

Imorgon är det hoppträning som gäller! Har ju inte hopptränat på 2 veckor, för sist var Johan bortrest och innan det var jag i fjällen så det ska bli jätte kul! :)
Får se om mamma kanske kan filma lite.


gammal bild


Kommentarer

Hej! Vad kul att du kommenterar :) Förresten, jag tror faktiskt inte att dina föräldrar döpte dig till "anonym" så skriv gärna vad du heter!
Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0