Luxus 3/3

Hoppträningen... alltså jag kan bara säga en sak, SYND att inte mamma tog med sig filmkameran..
Luxus var så j*****a fin!!!!!!!
Först i början var han lite seg och slö, men när vi kom igång vart han inte jätte pigg och studsig, utan lagom pigg, gick självmant framåt osv. Vi red fram utan stigbyglar, det var väldigt jobbit i benen kan jag säga, kommer ha tränigsvärk imorn.. Men det gick iaf jätte bra, vi började med att hoppa över sockerbitar (övning 1) utan stigbyglar, några ggr i galopp.


(svarta streck=hinder & lila streck=galopp

Sedan fick ta stigbyglarna och hoppa några enkla hinder och sen en linje och kombination.
Sist fick vi hoppa en liten bana :


haha det vart lite små bilder, om ni ser hoppas jag ni fattar banan :)

Men när jag hoppade banan så vart det inte ''slängigt'' eller att vi kom i otakt eller att han var seg elr nåt utan hav var pigg och framåt och allt bara flöt på och det kändes jääääätte bra!! :)
Eftersom det inte blev nån träningstävling sist så  ska jag åka på söndag och hoppa 80-90cm.
Hoppas han är lika fin då! :)
Nu ska jag plugga :(
kraaam



Kommentarer

Hej! Vad kul att du kommenterar :) Förresten, jag tror faktiskt inte att dina föräldrar döpte dig till "anonym" så skriv gärna vad du heter!
Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0