Luxus 8/3

Nu har ju nästan all snö töat på fältet så det var nästan bara gräs att rida på! :)
Luxus var jätte fin idag, lite stel i början men mjuknade till i slutet.
Red mycket på volter och övade på att flytta honom till höger och vänster och så gjorde jag mycket halvhalter och så. Han lyssnade inte så bra i början men det blev också mycket bättre i slutet :)

Mina stigbyglar kom igår så mamma och jag hämtade dom vid posten idag :)
Jätte snygga och måste faktiskt erkänna att foten inte åkte omkring lika mycket utan var faktiskt nästan stilla hela tiden.

Nu har jag packat skidgrejer eftersom jag och min familj åker till sälen imorgon eftermiddag. Mamma hämtar mig i skolan vid 12 så jag hinner rida och så innan och sen har jennifer Luxus från torsdag till söndag då vi kommer hem. Så det blir inte så mke uppdatering från min sida men ni har ju Inez :)

kramkram




Kommentarer

Hej! Vad kul att du kommenterar :) Förresten, jag tror faktiskt inte att dina föräldrar döpte dig till "anonym" så skriv gärna vad du heter!
Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0