sharpman

'Var ju med inez på sharpman och travshopen idag. Köpte ett shabrak och en luva från glen gordon.
Luvan fanns bara i strl ponny och full, ponny strl såg ganska liten ut och full strl ganska stor ut men jag köpte ponny luvan, men så var den alldeles för liten nu när jag provade den. Haha han kunde knappt röra öronen :)
Så mamma och jag ska till sharpman inom 30 dagar och byta till full strl och om den är jätte stor kunde mamma sy in den lite :)
hittade ingen bra bild, men den har en mörkbrun och en beige passpoal.
Köpte dock inte lindorna på bilden.



Kommentarer
Postat av: Klara Dahlstedt

Riktigt snyggt! :)

2011-03-21 @ 21:45:12
URL: http://klaradahlstedt.blogg.se/

Hej! Vad kul att du kommenterar :) Förresten, jag tror faktiskt inte att dina föräldrar döpte dig till "anonym" så skriv gärna vad du heter!
Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0