Svar på tal

dedu om Film från hoppningen:

fan vad många gånger du hoppa ... allså många hopp

Svar: Jag vet inte om det var illa menat, om du rider eller inte, men när jag rider syftar jag inte på att hur många gånger jag hoppar utan att det ska kännas bra. Att jag kommer rätt och att språnget känss bra och att hon är fin efter. SEN höjer jag. Och som du ser hoppa vi ju inga höjder i börjar så det knäcker ju henne inte direkt. Sen hoppar jag ju inte i flera timmar utan avslutar när det sista språnget känns okej. Sen skrittar jag mycket också. Jag skrittade säkert 20-25 minuter efter+10 minuter avtravning. Och jag hoppar ju inte hela tiden utan skrittar, travar, gör volter osv. Så det är mitt "svar" på din "fråga" ;)

Kommentarer

Hej! Vad kul att du kommenterar :) Förresten, jag tror faktiskt inte att dina föräldrar döpte dig till "anonym" så skriv gärna vad du heter!
Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0